Hotel Osada Karbówko Wellness & SPA jest zamknięty do dn. 3.05.2021.
W tym czasie:
w weekend (sobota i niedziela) otwarte są Zakątki Grillowe, sklepik „u Sołtysa”, Osadowy food truck. W tym punkach podajemy posiłki i napoje na wynos (zupy, hot dogi z Osadową, wiejską kiełbasą, Osadowe buły z dziczyzną, frytki kawę, herbatę, zimne napoje)
w piątki i soboty po okolicach Osady jeździmy busem i sprzedajemy Osadowe wyroby (oleje, octy, wędliny, kiełbasy, twarogi, przetwory warzywne i owocowe). Jeśli chcesz mieć pewność, że przyjedziemy również do Ciebie, zadzwoń: 603 384 021
możliwy jest zakupu Osadowych wyrobów online: sklep.osadakarbowko.pl
możliwy jest zakup Zaproszeń i Voucherów: recepcja@osadakarbowko.pl
Aktualności z dn. 27.11.2020 (piątek)
Hotel Osada Karbówko Wellness & SPA jest zamknięty do dn. 17.01.2021.
Gabinety SPA [zabiegi, masaże]: otwarte dla wszystkich Gości, konieczna jest wcześniejsza rezerwacja [godziny pracy jak Stefa Basenów i Saun]
Karczma Myśliwska: otwarta dla Gości hotelu
Karczma Myśliwska na wynos – dla wszystkich Gości
Osadowy Food Truck z daniami na wynos: sobota – niedziela od 12:00 do 18:00
Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa pobytu, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości w trakcie epidemii COVID-19, opracowaliśmy i zastosowaliśmy szereg działań, zgodnych z wytycznymi i rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
BEZPIECZNA LOKALIZACJA
Osada położona jest w miejscu odległym od dużych aglomeracji miejskich, na obszarze 28 hektarów, co wpływa na zminimalizowanie dużych skupisk ludzkich.
Hotel posiada 63 pokoje, co pozwala na zakwaterowanie maksymalnie 178 osób w jednym czasie
Duża przestrzeń na zewnątrz i wewnątrz hotelu pozwala na zachowanie zalecanej odległości, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w obiekcie.
Wejście do niemalże wszystkich pokoi hotelowych dostępne jest bezpośrednio „z dworu”, nie posiadamy korytarzy hotelowych, co uniemożliwia gromadzenie się ludzi w tym samym miejscu.
Posiadamy parking bezpośrednio przy hotelu, co umożliwia postawienia auta w bezpiecznej odległości i swobodne wypakowanie swoich bagaży
PRACOWNICY
Na teren hotelu mają wstęp jedynie Goście korzystający z usług hotelowych, pracownicy i dostawcy.
Pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni z procedur, zasad higieny i prewencji przed rozprzestrzenianiem się COVID-19.
Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy.
Wszyscy pracownicy hotelu są zobligowani do złożenia „Oświadczenia dotyczącego ich własnej oceny swojego stanu zdrowia”. Złożenie oświadczenia związane jest z uzyskaniem zgody na dopuszczenie pracowników do ich miejsc pracy.
W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.
Wszyscy nasi pracownicy stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w naszym hotelu, restauracjach, spa, fitnessie, kręgielni.
Tam, gdzie jest to możliwe stosujemy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
Z regularną częstotliwością przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni pracy.
CZĘŚCI OGÓLNODOSTĘPNE
Na teren obiektu mają wstęp jedynie pracownicy, Goście i dostawcy.
Droga dostaw nie odbywa się w drogach komunikacji Gości.
Dozowniki z płynem do bezdotykowej dezynfekcji rąk są umieszczone w częściach ogólnodostępnych (w lobby, przed restauracją, w strefie SPA, sali śniadaniowej) wraz z instrukcją jak prawidłowo dezynfekować ręce.
Wprowadzono wzmożoną dezynfekcję klamek, poręczy, toalet wspólnych, korytarzy co godzinę oraz częste wietrzenie części wspólnych.
W każdej toalecie na terenie Hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce, zdejmować maseczkę oraz rękawiczki.
Został powołany specjalny zespół mający na celu codzienne sprawdzanie wdrożonych zasad bezpieczeństwa i dezynfekcji (m. in. częstotliwość dezynfekcji w częściach ogólnodostępnych).
RECEPCJA
Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość (wyjątkiem są osoby oraz rodziny z wspólnego gospodarstwa domowego).
Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach a dla zachowania pełni bezpieczeństwa jest odgrodzona od Gości specjalną płytą poliwęglanową.
Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane.
Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu.
Klucze do pokoi są regularnie dezynfekowane.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru temperatury Gości oraz prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej stanu zdrowia.
Goście przy recepcji są informowani o nowych zasadach funkcjonowania obiektu oraz o przyjętych zasadach bezpieczeństwa.
POKOJE HOTELOWE
Każdy pokój jest generalnie sprzątany zgodnie z procedurą.
Wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, piloty do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
Pokój wietrzymy przez cały okres jego sprzątania (35 minut).
W informatorze znajdują się instrukcje: jak prawidłowo myć ręce, jak prawidłowo dezynfekować ręce, jak prawidłowo nakładać i zdejmować maseczkę, jak prawidłowo nakładać i zdejmować rękawiczki oraz podane są informacje kontaktowe do najbliższej stacji sanitarno -epidemiologicznej i służb medycznych.
Pracownicy działu służby pęter wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy tj. ręczniki, pościel.
W celu ograniczenia bezpośredniego kontaktu Gości z pracownikami sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (jeśli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, dołożenie wody, wyrzucenie śmieci czy uzupełnienie innych produktów prosimy o kontakt z recepcją).
Współpracujemy z certyfikowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w reżimie sanitarnym.
W pokoju hotelowym mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.
KARCZMA MYŚLIWSKA
W Karczmie Mysliwskiej została zmniejszona ilość stolików, tak by zachować odległość pomiędzy nimi minimum 2 metry.
Przed wejściem do części restauracyjnej dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przy każdorazowym wejściu na teren restauracji.
Po każdym Gościu odbywa się dezynfekcja stolika oraz krzeseł.
Menu dostępne jest w formie jednorazowej karty.
Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa.
Kucharze i kelnerzy pracują w przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach.
Restauracja jest wietrzona co 2 godziny lub w miarę możliwości częściej.
OSTOJA WELLNESS & SPA
Zachęcamy do dokonywania rezerwacji zabiegów i masaży telefonicznie.
Na zabieg należy przybyć nie wcześniej niż 10 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz bez osób towarzyszących.
Gości umawiamy w odpowiednich odstępach czasowych, które zapewnią zachowanie właściwego dystansu.
Gości prosimy o przychodzenie we własnych maseczkach, które należy mieć w trakcie zabiegu, jeśli jest to możliwe ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu.
Po wejściu do SPA prosimy o dezynfekcję rąk.
Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.
Pracownicy SPA są wyposażeni w przyłbice, maseczki, rękawiczki jednorazowe.
Pracownik Recepcji dokonuje instruktażu odnośnie wprowadzonych zasad bezpieczeństwa oraz wskazuje dokładnie szafkę w szatni, z której klient może skorzystać. Po opróżnieniu szafki przez Gościa jest ona dokładnie dezynfekowana.
Używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub artykułów, które są każdorazowo dezynfekowane lub sterylizowane.
Po każdym zabiegu gabinety i miejsca kontaktowe są dezynfekowane (klamki, lada recepcji) oraz wietrzone.
Prosimy w trakcie zabiegów o nie używanie telefonów komórkowych.
STREFA WELLNESS & SPA - BASENY I SAUNY
Jeśli nie czujesz się dobrze, masz kaszel, podwyższoną temperaturę, trudności w oddychaniu przełóż swoją wizytą na inny termin.
W strefie przebieralni prosimy przebywać w maseczce. Maseczka powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk.
Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w łazience.
Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich, minimum 1,5 metra.
W szatniach udostępniony został płyn do dezynfekcji.
W strefie basenu zostały umieszczone płyny do dezynfekcji rąk: w przebieralni, przy toalecie, przy natryskach. Dezynfekcja rąk przy wejściu na teren basenu jest obowiązkowa.
Prosimy o przestrzeganie zasad higieny: obowiązkowa i staranna kąpiel, umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej, przejście do hali basenowej po uprzedniej dezynfekcji stóp.
Zachęcamy do stosowania dystansu społecznego w niecce basenowej (nie dotyczy wspólnych gospodarstw domowych).
Z sauny suchej, łaźni parowej i jacuzzi mogą korzystać maksymalnie 2 osoby w jednym czasie.
Obowiązkowe jest korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego (za wyjątkiem ręcznika).
Z leżaków w strefie basenowej oraz na tarasie można korzystać tylko przy użyciu własnego ręcznika.
Wprowadziliśmy regularną dezynfekcję powierzchni wspólnych takich jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, ławki, kurki baterii, poręcze, schody, powierzchnie sanitarne.
KRĘGIELNIA POHULANKA
Po każdej grze następuje 15 minutowa przerwa na dezynfekcję kul i sprzętu.
Po wejściu do Puhulanki prosimy o dezynfekcję rąk.
Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE
Przed salami i w toaletach umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
Sale konferencyjne są dostępne na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
Po realizacji każdej konferencji sale są wietrzone a wszystkie powierzchnie dotykowe dezynfekowane (stoły, klamki, panele dotykowe)
PRZYDATNE INFORMACJE
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 603 382 469
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.osadakarbowko.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.