Aktualności z dn. 14.04.2021 (środa)

Hotel Osada Karbówko Wellness & SPA jest zamknięty do dn. 3.05.2021.

W tym czasie:

  • w weekend (sobota i niedziela) otwarte są Zakątki Grillowe, sklepik „u Sołtysa”, Osadowy food truck. W tym punkach podajemy posiłki i napoje na wynos (zupy, hot dogi z Osadową, wiejską kiełbasą, Osadowe buły z dziczyzną, frytki kawę, herbatę, zimne napoje)
  • w piątki i soboty po okolicach Osady jeździmy busem i sprzedajemy Osadowe wyroby (oleje, octy, wędliny, kiełbasy, twarogi, przetwory warzywne i owocowe). Jeśli chcesz mieć pewność, że przyjedziemy również do Ciebie, zadzwoń: 603 384 021
  • możliwy jest zakupu Osadowych wyrobów online: sklep.osadakarbowko.pl
  • możliwy jest zakup Zaproszeń i Voucherów: recepcja@osadakarbowko.pl

Aktualności z dn. 27.11.2020 (piątek)

Hotel Osada Karbówko Wellness & SPA jest zamknięty do dn. 17.01.2021.

W tym czasie zapraszamy do:

  • zakupu Osadowych wyrobów online: sklep.osadakarbowko.pl
  • zakupu Zaproszeń i Voucherów: recepcja@osadakarbowko.pl

Aktualności z dn. 23.10.2020 (piątek)

Informacje dotyczące funkcjonowania Osady:

  • hotel: hotel jest otwarty
  • Strefa Wellness & SPA [baseny, sauny, fitness]: otwarte dla Gości hotelu
    • poniedziałek – czwartek od 10:00 do 19:00,
    • piątek od 10:00 do 21:00,
    • sobota od 9:00 do 21:00,
    • niedziela od 9:00 do 19:00, 
  • Gabinety SPA [zabiegi, masaże]: otwarte dla wszystkich Gości, konieczna jest wcześniejsza rezerwacja [godziny pracy jak Stefa Basenów i Saun]
  • Karczma Myśliwska: otwarta dla Gości hotelu
  • Karczma Myśliwska na wynos – dla wszystkich Gości
  • Osadowy Food Truck z daniami na wynos: sobota – niedziela od 12:00 do 18:00

Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa pobytu, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości w trakcie epidemii COVID-19, opracowaliśmy i zastosowaliśmy szereg działań, zgodnych z wytycznymi i rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • Osada położona jest w miejscu odległym od dużych aglomeracji miejskich, na obszarze 28 hektarów, co wpływa na zminimalizowanie dużych skupisk ludzkich.
  • Hotel posiada 63 pokoje, co pozwala na zakwaterowanie maksymalnie 178 osób w jednym czasie
  • Duża przestrzeń na zewnątrz i wewnątrz hotelu pozwala na zachowanie zalecanej odległości, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w obiekcie.
  • Wejście do niemalże wszystkich pokoi hotelowych dostępne jest bezpośrednio „z dworu”, nie posiadamy korytarzy hotelowych, co uniemożliwia gromadzenie się ludzi w tym samym miejscu.
  • Posiadamy parking bezpośrednio przy hotelu, co umożliwia postawienia auta w bezpiecznej odległości i swobodne wypakowanie swoich bagaży

PRACOWNICY

  • Na teren hotelu mają wstęp jedynie Goście korzystający z usług hotelowych, pracownicy i dostawcy.
  • Pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni z procedur, zasad higieny i prewencji przed rozprzestrzenianiem się COVID-19.
  • Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy.
  • Wszyscy pracownicy hotelu są zobligowani do złożenia „Oświadczenia dotyczącego ich własnej oceny swojego stanu zdrowia”. Złożenie oświadczenia związane jest z uzyskaniem zgody na dopuszczenie pracowników do ich miejsc pracy.
  • W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.
  • Wszyscy nasi pracownicy stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w naszym hotelu, restauracjach, spa, fitnessie, kręgielni.
  • Tam, gdzie jest to możliwe stosujemy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
  • Z regularną częstotliwością przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni pracy.

CZĘŚCI OGÓLNODOSTĘPNE

  • Na teren obiektu mają wstęp jedynie pracownicy, Goście i dostawcy.
  • Droga dostaw nie odbywa się w drogach komunikacji Gości.
  • Dozowniki z płynem do bezdotykowej dezynfekcji rąk są umieszczone w częściach ogólnodostępnych (w lobby, przed restauracją, w strefie SPA, sali śniadaniowej) wraz z instrukcją jak prawidłowo dezynfekować ręce.
  • Wprowadzono wzmożoną dezynfekcję klamek, poręczy, toalet wspólnych, korytarzy co godzinę oraz częste wietrzenie części wspólnych.
  • W każdej toalecie na terenie Hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce, zdejmować maseczkę oraz rękawiczki.
  • Został powołany specjalny zespół mający na celu codzienne sprawdzanie wdrożonych zasad bezpieczeństwa i dezynfekcji (m. in. częstotliwość dezynfekcji w częściach ogólnodostępnych).

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość (wyjątkiem są osoby oraz rodziny z wspólnego gospodarstwa domowego).
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
  • Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach a dla zachowania pełni bezpieczeństwa jest odgrodzona od Gości specjalną płytą poliwęglanową.
  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane.
  • Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu.
  • Klucze do pokoi są regularnie dezynfekowane.
  • W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru temperatury Gości oraz prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej stanu zdrowia.
  • Goście przy recepcji są informowani o nowych zasadach funkcjonowania obiektu oraz o przyjętych zasadach bezpieczeństwa.

POKOJE HOTELOWE

  • Każdy pokój jest generalnie sprzątany zgodnie z procedurą.
  • Wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, piloty do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
  • Pokój wietrzymy przez cały okres jego sprzątania (35 minut).
  • W informatorze znajdują się instrukcje: jak prawidłowo myć ręce, jak prawidłowo dezynfekować ręce, jak prawidłowo nakładać i zdejmować maseczkę, jak prawidłowo nakładać i zdejmować rękawiczki oraz podane są informacje kontaktowe do najbliższej stacji sanitarno -epidemiologicznej i służb medycznych.
  • Pracownicy działu służby pęter wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy tj. ręczniki, pościel.
  • W celu ograniczenia bezpośredniego kontaktu Gości z pracownikami sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (jeśli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, dołożenie wody, wyrzucenie śmieci czy uzupełnienie innych produktów prosimy o kontakt z recepcją).
  • Współpracujemy z certyfikowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w reżimie sanitarnym.
  • W pokoju hotelowym mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.

KARCZMA MYŚLIWSKA

  • W Karczmie Mysliwskiej została zmniejszona ilość stolików, tak by zachować odległość pomiędzy nimi minimum 2 metry.
  • Przed wejściem do części restauracyjnej dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przy każdorazowym wejściu na teren restauracji.
  • Po każdym Gościu odbywa się dezynfekcja stolika oraz krzeseł.
  • Menu dostępne jest w formie jednorazowej karty.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa.
  • Kucharze i kelnerzy pracują w przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach.
  • Restauracja jest wietrzona co 2 godziny lub w miarę możliwości częściej.

OSTOJA WELLNESS & SPA

  • Zachęcamy do dokonywania rezerwacji zabiegów i masaży telefonicznie.
  • Na zabieg należy przybyć nie wcześniej niż 10 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz bez osób towarzyszących.
  • Gości umawiamy w odpowiednich odstępach czasowych, które zapewnią zachowanie właściwego dystansu.
  • Gości prosimy o przychodzenie we własnych maseczkach, które należy mieć w trakcie zabiegu, jeśli jest to możliwe ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu.
  • Po wejściu do SPA prosimy o dezynfekcję rąk.
  • Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.
  • Pracownicy SPA są wyposażeni w przyłbice, maseczki, rękawiczki jednorazowe.
  • Pracownik Recepcji dokonuje instruktażu odnośnie wprowadzonych zasad bezpieczeństwa oraz wskazuje dokładnie szafkę w szatni, z której klient może skorzystać. Po opróżnieniu szafki przez Gościa jest ona dokładnie dezynfekowana.
  • Używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub artykułów, które są każdorazowo dezynfekowane lub sterylizowane.
  • Po każdym zabiegu gabinety i miejsca kontaktowe są dezynfekowane (klamki, lada recepcji) oraz wietrzone.
  • Prosimy w trakcie zabiegów o nie używanie telefonów komórkowych.

STREFA WELLNESS & SPA - BASENY I SAUNY

  • Jeśli nie czujesz się dobrze, masz kaszel, podwyższoną temperaturę, trudności w oddychaniu przełóż swoją wizytą na inny termin.
  • W strefie przebieralni prosimy przebywać w maseczce. Maseczka powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk.
  • Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w łazience.
  • Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich, minimum 1,5 metra.
  • W szatniach udostępniony został płyn do dezynfekcji.
  • W strefie basenu zostały umieszczone płyny do dezynfekcji rąk: w przebieralni, przy toalecie, przy natryskach. Dezynfekcja rąk przy wejściu na teren basenu jest obowiązkowa.
  • Prosimy o przestrzeganie zasad higieny: obowiązkowa i staranna kąpiel, umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej, przejście do hali basenowej po uprzedniej dezynfekcji stóp.
  • Zachęcamy do stosowania dystansu społecznego w niecce basenowej (nie dotyczy wspólnych gospodarstw domowych).
  • Z sauny suchej, łaźni parowej i jacuzzi mogą korzystać maksymalnie 2 osoby w jednym czasie.
  • Obowiązkowe jest korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego (za wyjątkiem ręcznika).
  • Z leżaków w strefie basenowej oraz na tarasie można korzystać tylko przy użyciu własnego ręcznika.
  • Wprowadziliśmy regularną dezynfekcję powierzchni wspólnych takich jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, ławki, kurki baterii, poręcze, schody, powierzchnie sanitarne.

KRĘGIELNIA POHULANKA

  • Po każdej grze następuje 15 minutowa przerwa na dezynfekcję kul i sprzętu.
  • Po wejściu do Puhulanki prosimy o dezynfekcję rąk.
  • Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • Przed salami i w toaletach umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • Sale konferencyjne są dostępne na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
  • Po realizacji każdej konferencji sale są wietrzone a wszystkie powierzchnie dotykowe dezynfekowane (stoły, klamki, panele dotykowe)

PRZYDATNE INFORMACJE

  • Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 603 382 469
  • Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
  • Na naszej stronie www.osadakarbowko.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.